Thursday, July 29, 2010

..harap kamu ada aku..

Salam..
Hari ni rasa nak jiwang plak.. huhuuu..
Just nak kongsi lirik lagu ni dgn kamu semua..
1st time dengar mcm biasa jerk, tp last2..
Ermmm.. tringat plak pada si dia.. (^_^)
Hayati bait-bait lagu ini..
Hrp2 inilah yang si DIAku tersayang rasa bila bersamaku..
InsyaALLAH..
Love DIA so much!!



                                 ADIRA: KU ADA KAMU

                                    Di kala ku kehilangan
                                     Di dalam kegelapan
                              Kau suluhkan sinar petunjuk
                                    Di kala ku kesedihan
                                  Kau ukirkan senyuman


                             Dengan penuh sabar memujuk
                      Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
                 Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
                          Tabahlah menjunjung bersamaku
                    Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
                      Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu


                                   Di kala aku tak pasti
                               Kau tampil dengan berani
                            Membimbing agar lebih yakin
                             Dan bila hidup penuh soalan
                                 Kau berikan jawapan
                           Melengkap semua kekurangan


                   Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
         Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu

      ::sayangku.. kamu amat bermakna bagiku::

3 comments:

~gReeNkERoPpi~ said...

love this song...hopefully...
awak boleh cari puisi2 yg puitis tentang cinta dan kasih sayang=)

Anonymous said...

suka jugak lagu ini..
teringat kat si dia disana..
huhuuu..
aku ada kamu sygku!

..putri@soka..

nurmaya said...

::engkau menyambut tiap kali aku terjatuh::

moga ia berkekalan cq ha n kaka!

(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...