Friday, July 30, 2010

..aku mahu terus gah!!..

Salam..
Tetiba hari ni mahu mengimbau kenangan lama..
Wahh.. rindunyaaaa.. [nak main..] huhuuu..
Kalau aku berpeluang, nak jer turun padang lagi sem ni..
[karun asoka rindu nak main wakil K5 lagi sebenarnya..]

Tapi..
Keadaan tak mengizinkan aku..
Just tengok dari tepi padang je la..
[dalam hati.. damn!! huhh!!]


sebenarnya..
aku mahu terus gah!
sebab ini yang aku suka!
yang boleh buat aku tersenyum!
yang boleh buat aku gembira!


Harap-harap, aku masih berpeluang untuk main lagi..
Ya ALLAH.. berilah aku kesempatan ini..
Ameen...

2 comments:

nurmaya said...

awak..
dalam hidup ini, xsemua benda y kita nak kita dapat..
harap awak faham maksud saya..

(^_^)

..maya..

Qaseh Nur Cahaya said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...