Wednesday, April 25, 2012

::pengalaman baru ::

salam....
          nak tulis diari ckit...huhu, saja suka2, nak bercerita..hari ni aku bru je dapat pengalaman baru..
pengalaman y pertamama kalinyer aku masuk pertandingan  bowling, iya, memang sebelum ni, main bowling memang biase kan, tapi masuk pertandingan nyer sama sekali tidak, 
memeng berbeza, perasaan apabila kita bermain sekadar suka suka , dengan bermain untuk menang...perghhh dasyat glerrr, semua nak menang..walaupun pertandingan sekadar 3 game, tapi tangan aku, da skit gler, sebab lame x main..huhu..
ok..ni merupakan pertandingan anjuran daripada KPT..(kementerian pengajin tinggi)..aku berempat wakil drp JPP ( jabatan pengajian politeknik)...aku, abg wan, abg mok, cc din..
 daripada 12 team kot rasanyer, dapat la jugak kami no 4,,hehehe, walaupun no 4 je, tapi sekuarng2nyer dpt jgak gadiah, sebab hadiah smpai no 5 jek hehe..
134
132   > score utk 3 game <
^
122
 sangat seronok bila berpeluang masuk ape2 pertandingan, satu pengalaman yang memang x mungkin d lupakan, tapi bagi aku pengalaman masa belajar lagi seronok, lebih seronok drp mane2 pengalaman y aku lalui.

1 comment:

Cik Anita said...

Untung lah menang jugak walaupun nombor 4.kui3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...