Monday, March 12, 2012

::kepulangan y bermakna::

hari ini aku kembali bekerja seperti biase, setelah bercuti selama 3 hari. tiga hari ya paling bermakna. setelah lebih kurang 4 bulan tidak melihat wajah ibu tercinta.
sangat bermakna walaupun sekejap, sangat berharga, kalaw boleh nak saja berada di pangkuannya, namun apa kan daya..hehe..org lain boleh je dok jauh2 tnpa keluarga, tnpa mak, knapa aku xleh.kuatkan semangat untuk menepuhi hari2 y mendatang..( pesan mak, kerje molek2 klw rasa nak ada ape yang org lain ada kerje kuat2) hehe..
tapi hari ini juga hari tidak sihat sedunia kot,hehe ramai y demam n selesema kat ofis, tmasuk aku..rasa mcm mnyesal jek g krje hari ni, sebab masih ramai lagi y bercuti, aku je y kononnyer rajin huhu, xpe la..kerje kne la rajin..da nama pun kerje.

belajar+kerja=best lagi belajar.
#aku nama je kerje, tp suasana tmpat tnggl masih lagi suasana blajar,
kdg2 rindu time blajar, sb kerje penat(sikit la)..hihi
sape2 y x sabar nak kerje tu,manfaatkan msa blajar dgn sewajarnya hehe..

jom rehat kan mesin2 minda y seharin bkerja untuk kegunaan esk.

2 comments:

BeLL said...

blh la banje aku pasni. yeahhhh. tengkiu. ahhahaha

Anonymous said...

tau pun kan kerja itu mmg tak best! haha

ikhlas,
Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...