Wednesday, March 30, 2011

::aku::

emmmmmmmm tinggal lagi 2,3 minggu aku kat upm...sedihnyerr...tapi FYP aku masih lagi x siap2...org lain da sibuk nak sambung master...tapi aku..hehehehe...xyah pduli sal org lain..jnji aku habiskan dulu ijazah...siapkan dulu fyp di saat minggu2 terakhir...




 
tapi 2,3 hari ni aku selalu saje bad mood,  aku xtaw knpe aku jd mcm ni
letih, suka tdo, suka bfikir,  mcm2 msalah yang kene tempuh.. YA ALLAH berikan lah aku kekuatan..di saat2 terakhir ak utk menghabiskan blajar.



minggu ni jgak, aku ada klinik bahasa bsama org asli semelai ( x hbes2 kan aku ngn org asli) emmm kali ni aku kena bawa diorg dtg cni..3hari 2malam...mnginap di hotel lagi diorg..hahha
okey...sape2 y rase ada sedara org asli..jemput la datang ke FBMK pd hri sbtu ptg, n isnin pagi hehehe
sesi beramah mesra...iaitu belajar bahasa org asli ( semelai) lupa...org asli ni berasal dari TEMERLOH PAHANG...

JEMPUT SEMUA YA!



kenangan at K5 sem 2 ( teknikal kolej)

bye ^ _ ^





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...