Tuesday, December 14, 2010

aku n life =)

Aduhhhh...lagi berape hari ek...ermmmm...lagi 8 hari aku aku nak balik kolej hehehe...aku terpakse g awl sebab nak siapkan tesis..kawn2 aku semua dah separuh jalan dah..tgl aku je yang x buat ape2 lagi..aduhh...xpe2...sem depan dah last sem aku...warghhhhh sedih bangat bah..mau tinggalkan upm..hehehe...hah tgllkan upm? belum pasti lagi laa...tapi insyallah sem depan akan ku gagahi jua untuk menyiapkan tessis..hehehe KALAU X SIAP TESIS XLEH NAK GRAD LA MAK OIIII...hehehe...ape pun pada kwn2 aku yang same seperjuangan dengak ku..sama-sama kita lakukan yang terbaik untuk dapatkan markah yang lebih baik untuk tessis kita yaa..INSYALLAH..
 ingat skali da malas nak belajar...tapi hati teringin nak sambung ( master, phd, erm ape lg? )
tapi bile dah mcm ni, selalu je malas, tido je, nampak gayanya degree pn dah ok la kot..huhuhu...
sekarang ni umur da dua 122 TAHUN....hehee...tadi aku jumpa dengan kawan sekolah aku masa f6..perghhh...dah dapat anak dah...aku pun x taw bile masa dia khawin..taw2 da ada anak dah...hehehe..suka je aku tgok org kwin n hidup bahagia( KAT FRIEND FACEBOOK AKU PN RAMAI DAH YANG BERSTSTUS MARIED!!!hehehe MOGA BAHAGIA YA BAH =)(.....).........ape pun bagi aku...dalam hidup aku:::::----pertama belajar, kedua kerje, tolong makayah n ketiga life( capai ape yang aku mahukan,kereta, rumah n ape2 je lah...hehehe...khawin? ntah x taw no brape...hehehe tapi yang pasti jodoh itu sudah ditetapkan oleh-NYA.(masa yang tentukan)( ITU PRINSIP AKU SEKARANG!!!!!!!!) hehehe... ape yang penting? kerjesama!!....bukan laaa...ape yang penting? enjoy dulu!!!!...hehehehe.





cita-cita biar bergunung
baru la usaha biar melangitt..hahahaha


life..................................................................=)

1 comment:

Hanna Farhana said...

sedih bunyinyer karun..hehe..blik awal bgus2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...